Saturday, December 26, 2009

NB!

ET KELLEGIL VALET MULJET EI JÄÄKSI SIIS VAADAKE KA KPOSTITUSTE KUUPÄEVI!

Friday, December 25, 2009

Häid pühi!

Jõudsin koju läbi raskuste !
Reedel sõitsin münsterist minema. Käisin hommikul veel Parise ja Alexia esinemist koolis vaatamas. Siis läksin enda kooli. Meil oli seal ka väike jõulu sööma, kingituste jagamine ja glögi joomine. Pärast kooli läksin enda nn koju pakkisin veel viimased kolinad kokku ja sättisin ennast minema. Alexi andsi mulle veel kingituse. Minagi panin neile väikesed kingitused patjade peale.
Reede õhtul jõudsin Coesfeldi. Veetsin rahuliku öhtu telekat vaadates ja juttu rääkides. Jäin ööseks sõbra juurde. Laupäeval Oli vaja muidugi peole minna ja i le täpp panna see aasta. Alustasime öhtut meie kurikuulsa kaardi mänguga PÖÖÖÖÖÖSIII! :D Kui seda mängida siis on teada et õhtu rahulikult vöi normaalselt lõppeda ei saa :D Pidu kestis siis pühapäeva hommikul 7ni :D!
Pühapäeva õhtul kell 1 öösel hakkasin siis reisima lennujaama poole. Plaanisin just, et lähen lennujaama mingi 3 tundi varem et ikka kindlasti jõuda ja et esimest korda ka. . ÖÖ läbi sõitsin rongiga ja kella 4 st jõudsin lennujaama. Lennujaam oli tohutult suur. Sõitsin siis nn õhurongiga kuskile infopunkti juurde ja yritasin enda lennu firmat otsida. Siis info leti mutt oli mingi umbkeelne saksakeelest ta eiri aru ei saanud ja puterdas seal. siis näitasin enda piletit ja ta ytles mulle et olen vales lennujaamas ja et see õige lennujaam on 78 km siit eemal ja ilmastiku pärast ma sinna vist ei jõua. ühesõnaga et jään lennust maha ja kui ma yritangi siis ainuke võimalus sinna sõita on taksoga sest bussid sinna ei sõida. MA PIDIN NUTMA HAKKAMA!!!! Esimene asi mis ma tegin jooksin kiiresti takso peatusesse võtsin esimese takso ja kysisin tema käest enda võimalusi .. Sama vastus .. pole erilist lootust lennu peale jõuda .. Ma mõtlesin, et see pole võimalik. Siis palusin juhti et ta ikkagi prooviks ja jube kiiresti sõidaks jne jne ... Siis ma kysisin lõpuks mis see hind siis ka on ..`? ja ta vastas 14o euri... Mul jäi karp lahti... kõik minu sularaha mis mul oli ... Küsisin et kas natuke odavamalt saaks ..siis tykkaega kauplesin .. ja lõpuks sain 20 euri odavamalt .. VEDAS ... Pm minu jõulu kink oli takso sõit ... Terve tee närisin kyysi ja närvitsesin mõtlesin et nyyd on perses. Kui ma veel lennuki peale ka ei jõua siis pole mul enam raha ka. Õnneks oli takso juht väga kiire :D pm riskis siis minu ja enda eluga ja ma jõudsin lennujaama isegi natuke varem kui ma loodsin ja nyyd on kõik hästi ! Ma ole rahulikult ja õnnelikult kodus !!!!!

Seega SOOOOOOVIN KÕIGILE SÜDAMEST HÄID JÕULE JA KÄRARIKAST UUTAASTAT !!!!!!!!

6. jaanuar sõidan tagasi.

Monday, December 14, 2009

Jõuludeks koju kampaania!

Jap täpselt nii,Alustasin siis paar nädalat tagasi kampaaniaga jõuluks koju. Ja 21 hommikul olen riias ja siis pärnu ja siis saarde ja siis igale poole kuhu jõuab :D. 6 jaanuar on pilet tagasi.
Natukene siis sellest mis ma vahepeal korda olen saatnud.
Nädalavahetusel oli muidugi suuremat tüüpi pidu kuna minu viimane nv siin münsteris see nv lähen ma coesfeldi ja siis düsseldorffi. Enne eesti minekut käin onul ja teistel sugulastel külas . Viiisakuse mõtes :D
Eile siis üks sõbranna küsis,et kas ma tahan temaga ühele korteri peole minna.See oli alko vAba pidu ! Ma olin kohe nõus muidugi :D Lapsed kiirelt magama natuke sättimist ja valma. Teised olid seal juba ammu. Ma täpselt ei teadnud kus see asub ja siis Kelsey tuli mulle vastu. Algul irvitas vaikselt ja siis ma kysisin et mis on ? Ja ta kysis minu käest et kas ma tean enam vähem mis tüüpi pidu see on ... mul polnud loomulikult õrna aimugi. Niisiis ütles ta et vaata ja imesta :D Pm kui ma siis korterisse jõudsin oli seal 8 tüdrukut ja õks tädike seisis. Tädikese selja taga laua peal oli hunnik igasuguseid veidraid asju.. ma ei pannud algul täpselt tähele. Siis tädike ütles mulle et ma olen küll natuke hiljaks jäänud aga pole hullu kui mul küsimusi on võib ta mulle vabalt vastata. Niiiiii.... Mis oli seal laua peal ... Terve kuhi erinevaid vibraatoreid ja muid vidinaid :D Pm see tädike tegi presentatsiooni sekspoe asjadest !!!! jap ... Enam vähem nagu siin mõni teeb orifleimi esitlust kutsub endale kylla ja moosib erinevaid asju ostma .. siis see kord oli tegu teiste asjadega :D pm nalja sai!

Kõik on siin loomulikult jõulumeeleolus ja tänavatel mängivad tänavamuusikud jõulu laule jne jne .. nagu ikka :D

Aga näeme Eestis :D KAllad !!!

Saturday, November 28, 2009

Bügeln ?

Igastahes käisin eile väljas ... ei suutnud normaalsel ajal koju ilmuda .. ikka 5 hommikul .. pffff :D Aga ma teen sporti !!! jap .. Kepikõndi! Ei mitte Õde Latsarinaga :D Ta harrastab ka keppikõndi aga koos enda "kolleegidega"? Koos teiste nunnadega. ursula kirjutas mulle nimekirja mis ma täna tegema pean. Uuesti suur pffffffffffffffffffffffffffff. Ma ei oska triikida, ma ei taha triikida ja ma ei ole maid :D! igastahes pean ma hakkama koristama ja triikima hoolimatta sellest et ma pean 2 last veel jälgima .. savi see... Täna õhtul aga jälle välja :D koos uute sõpradega? Jap, eile siis sain uusi tuttavaid :D nagu marju käiks korjamas :D ahahahaaa ei aga jah ! eile siis kaotasin nagu tavaliselt :S ennast ära ja seega sain uusi tuttvusi :D täna tuleb põnev õhtu :Dkui ma vastu pean muidugi :D
ärge seda kodus proovige :D!!! Edu mulle !

Thursday, November 26, 2009

du bist gemein!

Ohhh ... Täna tõin siis Alexia ja Parise koolist ära. Paris oli nagu sopaga üle valatud.. See on igakord nii kui ma talle järgi lähen .. see on lihtsalt õudne. Bussiga sõita pole õnneks nendega keeruline, mis siis et me peame alati pooltundi varem pussipeatusesse hakkama minema, sest nad on nii aeglased. Kui koju jõudsime siis tegin risottot tuunikalaga ja Vangelis oli ka lõuna pausile tulnud. Tegin siis natuke rohkem. Aga mis kasu sellest oli kui ta ei söönud.. pff.. Ma vihkan siin toidu tegemist, sest ma ei saa kunagi aru mida nad söövad ja mida mitte(lapsed ma mõtlen). Mulle igastahes maitses :D Alexia hakkas nägusi tegema ja jonnima. Mul on savi kas ta sööb või mitte. Tal on kõht tyhi mitte minul. Siis me Parisega ütlesime, et ta ei pea laua taga istuma ja õelutsema ja nägusi tegema, Ta võib vabalt ülesse oma tuppa minna. Niisiis läks ta karjudes oma tuppa.
Muide mina istun koolis nunna kõrval.. Ma lihtsalt pidin seda mainima :D. Nüüd on mul siis teine kursus ja see on Sitaks raske!!!! Juhe jookseb lihtsalt kokku. Kuigi me õpima praegu väga olulisi asju minujaoks ;) Niisiis kuidas korterit saksamaal üürida mida tuleb tähele panna ja kuidas Enda CVd kirjutada ! Seega tuleb mul hoolikalt tähele panna ! Sest järgmine aasta veebruaris või nii otsin ma midagi muud kas kõrvale või proovin hoopis korteri üürida ja omal käel edasi minna.
Eks paistab praegu pole detsembergi veel.
Laste tujude järgi on suht raske siiski elada .. ;Ma pean enda sõna maksma panema aga kuidas ma seda teen kui ma nii hästi veel saksa keelt ei valda... pm va võin karjuda neile et see pole õige ja nii aga ma tahaks nagu pikemalt seletada ka miks see õige pole, mul on veel PALJU õppida!
Pean neid kursuseid tõsiselt võtma :D!